تعیین قیمت تمام شده خدمات: چالش هزینه های پنهان فاکتور نهایی

تعیین قیمت تمام شده خدمات: چالش هزینه های پنهان فاکتور نهایی

نویسنده ایفا در تاریخ

اگر تصمیم گرفته اید که سفارش گردانی و توزیع خود را برون سپاری کنید، شاید به این دلیل است که نمی خواسته اید برای خرید یا اجاره انبار هزینه کنید، لیفتراک بخرید، تعداد زیادی پرسنل را مدیریت کنید و در زیرساخت پرهزینه نرم افزاری سرمایه گذاری کنید. شاید حتی با چندین مرکز مختلف سفارش گردانی هم صحبت کرده اید.
 
و اکنون زمان آن است که تصمیم بگیرید. بعد از اینکه مطمئن شدید خدمات مورد نیازتان ارائه می شود مهم ترین سوال اینست: هزینه همکاری چقدر است؟ شما ممکن است چند پیشنهاد روی میز داشته باشید تا با هم مقایسه کنید، اما این مانند مقایسه سیب با پرتقال و موز است. چگونه می توانید پیشنهادات را مقایسه کنید وقتی که همه متغیرهای قیمت گذاری متفاوتی دارند؟ در یکی پیشنهاد هزینه برچسب زدن وجود دارد، در دیگری هزینه برچسب زدن با سایر خدمات حساب شده است، و در سومی بسته بندی در قیمت گنجانده نشده است. متغیرها می توانند بی پایان باشند و اصطلاحات ممکن است گیج کننده.
بیشتر مشتریان به دنبال قیمت‌گذاری مستقیم و بدون هزینه‌های پنهان هستند که پیدا کردن آنها بین تعرفه های پیچیده و فاکتورهای غیرشفاف ساده نیست. ما به مشتریانی که در چنین موقعیتی برای تصمیم گیری هستند پیشنهاد می کنیم که یک مدل هزینه تهیه کنند. به بیان دیگر، شما می توانید داده‌های سفارش‌های گذشته را به مرکز سفارش گردانی بدهید یا یک گروه فرضی از سفارش‌ها ایجاد کنید و از آنها بخواهید که هزینه کل را تعیین کنند. همین کار را برای رسیدهای ورودی و آنچه در محل آنها ذخیره می کنید انجام دهید و به آنها بگویید که نگران شرایط قیمت گذاری خود نباشند، آن را به نحوه انجام تجارت خود ترجمه کنید.
 
ایجاد یک مدل هزینه سفارش گردانی دو هدف را دنبال می کند. اول به شما کمک می کند تا پیشنهادات متفاوتی را دریافت کنید و آنها را به قیمت گذاری مشترک تبدیل کنید. این به شما امکان می دهد به راحتی قیمت ها را از ارائه دهندگان مختلف مقایسه کنید. دوم، هنگامی که یک ارائه دهنده خدمات را انتخاب می کنید و اولین صورتحساب شما می آید می توانید امیدوارم باشید که شگفت زده نشوید.
 
بدیهی است که قیمت گذاری نباید همه چیز باشد. شما باید یک شرکت لجستیکی را انتخاب کنید که شریک خوبی باشد، سطح خدمات بالایی داشته باشد و تعهدی برای موفقیت کسب و کار شما داشته باشد. سپس، آنها باید ارزش افزوده خوبی ارائه دهند. گاهی اوقات شما نیاز دارید که قیمت را بازبینی کنید و آن را با شرایط خود بیان کنید تا بتوانید قیمت ها را مقایسه کنید ... در غیر این صورت همان قضیه مقایسه سیب ، پرتقال و موز است!
در تصویر زیر می توانید یک نمونه از پیشنهاد قیمت ایفا برای سرویس‌های
B2B را ملاحظه کنید. برای دریافت پیشنهاد قیمت متناسب با نیاز خودتان با ما تماس بگیرید.

هزینه_های_خدمات_ایفا

لینک مشاوره: https://efaservice.com/page/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87

بخشی از این مطلب از محتوای این لینک برداشت شده است : https://www.tagglogistics.com/how-to-compare-fulfillment-center-pricing/

#لجستیک

#ایفا

#فولفیلمنت

#حمل_و_نقل

#هزینه_لجستیک